banner

הצלחה היא תוצאה של מעשים

“הצלחה היא תוצאה, ואל לה להיות כלי”

ההצלחה בחלי ממן היא כמו מדע. אם מתקיימים כל התנאים, מתקבלת תוצאה – הרזיה מדהימה. כמה אנשים מוכשרים הכרתם בחייכם ופשוט חשבתם עליהם ‘איזה בזבוז’? למרבה הצער, אנשים רבים ניחנו בכישרון טבעי לדברים מסוימים, אך בגלל פחד מכישלון, חוסר מוטיבציה, חוסר יכולת להתחייב ועוד הם לא השיגו את הדברים הנפלאים שהם יכלו להשיג. אמנם קל יותר להסתכל מהצד ולראות את האנשים האלה מאשר לבחון את עצמנו באותה מידה, אך חשוב שנדע לעשות גם את זה.
אם גם אתם ניחנתם בכישרון טבעי בתחום שאתם אוהבים, להשאיר אותו בגדר כישרון הוא לעשות עוול לעצמכם. עצלות וחוסר רצון להשתמש ביכולות שלכם כדי לקדם את עצמכם יגרמו לכם לבזבז אותן לשווא, ולהתחרט על כך בהמשך החיים. זו לא חרטה שאתם מעוניינים בה…

האם אתם מפחדים להיכשל בהרזיה? האם אתם חסרי מוטיבציה?

אילו כישורים יכולים לעזור לכם להצליח?

הסופרת ג’ורג’ אליוט אמרה, ובצדק, שלעולם לא מאוחר מדי להיות מה שיכולנו להיות. כולם רוצים להיות בריאים ולהרגיש טוב, אבל הדרך להשיג זאת דורשת השקעה, מאמץ וּויתורים, והם פחות מושכים מהתוצאה המיוחלת. כך רבים נתקעים בשלב של מחשבות ללא ביצוע,
רוצים ולא רוצים.
שינוי בהרגלי החיים קשור קודם כול לקבלת החלטה אישית ולגיוס מוטיבציה פנימית למימושה. לא מספיק לרצות בשינוי, וודאי שלא מספיק להתחיל בו רק משום שאחרים מפצירים בנו לעשות זאת. כדי להצליח לממש מטרות הנוגעות לבריאותנו עלינו לבחור בכך בעצמנו, ולהאמין כי אנחנו מסוגלים להצליח לבצע את השינוי. עלינו להיות מוכנים לשלם את מחיר השינוי. זה כולל את הזמן ואת האנרגיה ש’נבזבז’ לצורך פעילות גופנית, ויתורים על הרגלים, שינויים בתזונה ועוד. ולבסוף – ובעצם לפני הכול – עלינו להציב את השינוי בראש סדר העדיפויות, או לפחות בין המקומות הראשונים.
דרגו את הדברים שאתם יכולים לעשות כבר היום לפי חשיבותם:

  • פעילות גופנית
  • אכילה מסודרת
  • אכילה בכמויות נכונות
  • בחירת מאכלים בריאים
  • שתיית מים
  • ניהול יומן אכילה

“לא לוותר, להיאבק על העתיד… לא לוותר, ליצור מסלול משלך. לא ליילל, לא להתלונן, לחשוב בצורה חיובית” (קתרין הפבורן)

נגישות
Whatsapp icon
Whatsapp icon נשמח לשמוע ממך
דברו איתי וואטסאפ