banner

חזרה לשגרה

איזה כיף, השגרה הברוכה כבר כאן!

 “איזו פעילות הכי תעזור לי לרדת במשקל?”
כל פעילות שהיא יותר ממה שאתם עושים היום!

הטיפים של חלי ממן לחזרה מהירה לשגרה:

  • הכינו מערכת אכילה מסודרת בעזרת החוברת והתפריטים של חלי ממן. תכננו את הארוחות השבועיות על פי העדפותיכם האישיות, הטעימות והמשביעות.
  • שימו לב לאכילת ירקות – הכינו שקיות הפתעה עם נשנושי ירקות, סלט ירקות קר וצונן ועוד. אכלו תמיד ליד שולחן בצורה מסודרת, ולא ליד הטלוויזיה או המחשב.
  • הכינו ארוחות קלות – ארוחות שאינן דורשות חימום – לשעות החמות (למשל: כריך עם טונה או ביצה, סלט פסטה קר עם גבינה בולגרית 5% או יוגורט עם גרנולה), ואת הארוחה החמה אכלו בערב, כשקריר יותר.
  • הקפידו על מזון איכותי-ביתי, והשתדלו להימנע מקניית מזון תעשייתי מוכן.
  • הקפידו לשתות מים. מומלץ להניח תמיד בהישג יד קנקן מים קרים או בקבוק קטן של חצי ליטר. אפשר להוסיף תרכיז ללא סוכר, חליטה של נענע, לימונית או עשב לימון, וכך תיהנו מטעם מרענן ונעים.
  • אם קשה לכם להניע את עצמכם קדימה ולהתחיל להתעמל, שתפו חברים או בני משפחה ושכנעו אותם להצטרף. כדאי להצטרף למועדון או לסטודיו כלשהו, שם תכירו אנשים עם מטרות זהות וכן מדריך מדרבן ומעודד. אם כל זה נכשל, תמיד אפשר להעסיק מאמן אישי. הוא ילווה אתכם עד שתרגישו שאתם מסוגלים לפעול ללא סיוע.

בדרך כלל אנשים מתייחסים לכישלונות בעברם כתירוץ טוב לא להעז ולנסות שוב. אם זה קורה לכם, כדאי שתשאלו את עצמכם אם כל אלה שהצליחו לא נכשלו אף פעם. האם הם נתנו לכישלון לשלוט בחייהם? האם הם המשיכו הלאה, ניסו והעזו? לאחר מכן – פשוט נסו! כל פעם קצת, עד למטרה. גם אם נכשלים – אל ייאוש! התמידו בצעדים קטנים. הצלחות קטנות הן התחלה להצלחה גדולה יותר. אם החלטתם לרוץ מרחק מסוים ורצתם רק את חלקו, נסו להוסיף בפעם הבאה רק דקה או שתיים. כך תגיעו לאט-לאט ליעד הנכסף.

אל תחשבו על תהליך ההרזיה כעל מכאוב, משום שבדרך זו אנו מחדירים למוחנו חשיבה שלילית ומכשילים את עצמנו. אמרו לעצמכם, גם אם בצורה מזויפת בתחילה, שאתם נהנים מכך.
לאט-לאט, באופן פלאי, תגלו שזה אכן כך!

אנשים שרוצים לקבל תוצאות אחרות חייבים לחשוב מחשבות אחרות,
רק כך הם יצליחו לצמוח ולשנות!

נגישות
דברו איתי וואטסאפ